Årets varmaste dag!

Idag ska et visst vara årets hittills varmaste dag, och det kan jag hålla med om. Mamma och jag startade dagen med att springa 8 km klockan 7 på morgonen, och redan då stekte solen. Skönt att ha träningen gjord så tidigt, speciellt en såm här varm dag.
 
Sen åkte vi ut till Hultsjö för att bada med Sanna, Kenneth och Axel. Ett mysigt litet stället, perfekt för barnfamiljer. Både Juni och Axel älskar att bada, och det var jätteskönt i vattnet.
 
Mysigt att bara umgås med sin fina familj, även om det är lite jobb att helt plötsligt ha två barn att hålla reda på! Bra övning inför framtiden ;)
 
Nu sover Juni, och jag ska unna mig ett glas rött på altanen och njuta av kvällen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Vilken dag! SÅÅ mysig.

2013-08-04 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0