Mitt bröllop - del 3 "Vigseln"

Efter att ha gjort oss iordning och fotats ute i solskenet började klockan närma sig tre.
Linus och jag tog BMW:n till kyrkan där vi mötte upp våra tärnor, bestman, pappa och prästen. 
Lite pirr i magen när alla gick in utom pappa och jag, som skulle vänta in kyrkklockorna.
 
Efter att klockorna slagit klart öppnades dörrarna och musiken sattes på.
Daniel Lemma "If I used to love you baby".
 
Det kändes så pirrigt och mysigt att se Linus där framme och veta att han snart ska bli min man =) 
 
 
Foto: Stina Gränfors

Kommentarer
Postat av: Pauline

Gud vilka vackra bilder på er fina dag. Du strålar av lycka och var otroligt vacker.

2013-08-07 @ 13:43:52
URL: http://www.paulinesvensson.blogg.se
Postat av: Sandra

Så vackra ni är!! KRAM

2013-08-09 @ 10:28:11
URL: http://ruthochlouise.blogspot.com
Postat av: mange

Såg ut att vara en toppenstolt pappa som fick föra en så vacker tjej fram! Så himla vackra va ni! Och är fortfarande ;)

2013-08-12 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0