Höst i Stadsparken

 
 
 
Idag är Linus ledig så vi bestämde oss för att åka på utflykt idag på förmiddagen.
Fikakorg packad och höstkläder på, sen åkte vi till Stadsparken.
Det är verkligen ett perfekt ställe för barn. Där finns en massa djur att titta på, fullt med gungor, sandlådor och klätterställningar och alltid en massa folk och barn som man kan titta på ;)
Vi hade en mysig förmiddag med gott fika, skratt, lek och bus. Men även en trotsig unge som vägrar att bli buren och som absolut inte vill åka bil eller vagn längre. Envis som en åsna!
Här hemma är det hon som bestämmer kan jag säga;)
 
Äntligen är hösten här på riktigt, och om jag ska vara ärlig så tycker jag det är jättemysigt =)
Jag längtar redan till julmys. Liiiite för tidigt än kanske.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauline, mamma till två små

Å va fin hon är och vilka underbara bilder =) Du är väldigt duktig på att fotografera

2013-09-12 @ 13:21:41
URL: http://paulinesvardag.se/
Postat av: Farmor

Å vad mysigt det ser ut! Längtar tills ni flyttar hem nu så kan Juni å jag gå ut på eftermiddagen när jag är ledig ;) kram

2013-09-12 @ 19:21:42
Postat av: Sanna

Hon är ju bara såååå söt!

2013-09-12 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0