Min familjehelg!

I helgen har Linus varit ledig, och vi har haft en riktigt bra helg. 
Fredagkväll = taco, idol och godis som i alla svenska hem! =)
 
I lördags var vi nere på stan och kikade i affärer en sväng innan vi åkte hem och åt lunch. Sen var vi i lekparken hela eftermiddagen. Och på kvällen överraskade jag Linus med middag på Tegel. Mamma och pappa kom upp och var barnvakt. Jag kan verkligen rekommendera Tegel. En supermysig restaurang med öppet kök och industrikänsla, god fräsch mat, trevligpersonal och nice musik. Jag åt pulled pork med grönsaker ( det serveras nämligen inga pommes eller klyftpotatis där ;) ) och sen åt vi creme brulee till efterrätt. Mums! Mysigt att hitta på något med bara min man för en gångs skull ;)
 
I söndags var det en riktigt frå dag. Men vi var faktiskt ute det mesta av dagen. På förmiddagen åkte vi till Stallqvarn, en loppis i Jönköping där det finns både gammalt och nytt. Prylar överallt. 
 
Och på eftermiddagen tog vi en promenad i skogen! =) Juni älskar att vara ute, i ur och skur!
 
Det var lite av min helg. Här kommer lite bilder. ( mest bilder på Juni såklart) ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0