Födelsedag!

I torsdags fyllde jag 24 år.
Om jag ska vara ärlig så känns inte födelsedagarna så speciella längre, och jag hade nästan glömt vad det var jag fyllde. 
 
Men jag hade en mysig dag. Ingen frukost på sängen, då vi ändå går upp kl. 6 då Juni vaknar.
Men Linus fixade frukost åt mig. Sen åkte vi ner på stan och fikade, och en tripp till stadsparken.
Juni fick titta på alla djur och busa i sanden. Det tyckte hon var roligt. =)
 
På eftermiddagen blev jag överraskad av att mamma och pappa kom upp som barnvakt.
Linus hade bokat bio, "World war Z".  Mysigt att gå på bio.
Vi har inte varit på bio sen Juni kom så det var på tiden. Sen åt vi middag på Zoya.
Tack älskling för en mysig kväll <3
 
 

Kommentarer
Postat av: mange

Låter som en toppendag!

Sista bilden är så himla härlig på Juni, sån cooling!
Ni kommer ha måååånga bilder att välja på när ni ska välja studentbild om 18 år ;-)

2013-07-28 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0