Köpenhamn!

Förra helgen fick Juni sova över hos mormor och morfar och Linus och jag tog bilen till Växjö. Till våra kära vänner Martin och Victoria. Fredagkvällen spenderade vi på campus i deras lilla lägenhet och drack rödvin och spelade plump. Som vi saknat det! =)
 
På lördagen tog vi ett försenat tåg mot Köpenhamn. Årets vamaste dag och solen bara stekte från en klarblå himmel. Härligt!!! Lördagen och söndagen spenderades mitt i centrala Köpenhamn. Vi åt mat, gick en massa, gick på Ströget, drack öl i Nyhavn, åkte en guidad tur med båt, åt glass och hade det trevligt i varandras sällskap - som alltid!
 
Tack för en superduperhelg. 
 
Skönt att komma bort och bara vara Marie! Men det var ändå väldigt mysigt att få se min lilla dotter när vi kom hem. Som tur är så trivs hon som fisken i vattnet hos mormor och morfar, så tror knappt hon hunnit sakna oss =) 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

En helt underbar helg med Juni! Tack

2013-07-28 @ 14:49:05
Postat av: Victoria Sandberg

Vad härligt vi hade det. Fler weekendresor om du frågar mig ;) <3

Svar: Jag håller med ;) ni är bäst.
None None

2013-07-28 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0