Mitt bröllop - del 1

Nu sover Juni och jag har fått lite tid över.
Tänke att jag skulle försöka ge mig på att berätta lite om vår stora dag.
 
I ett helt år har vi planerat och tänkt och längtat. Kyrka bokade vi ganska tidigt, men det tog lite tid innan vi väl bokade lokal. Helst hade vi velat ha festen på en loge, men sen ska det lösa sig praktiskt också. Så till slut bokade vi en helt vanlig bygdegård, där det fanns allt som behövdes. 
 
Under hela våren har jag pysslat och fixat, och gjort över 50 stycken pompoms! Men fint blev det när dem kom upp. =) Stolarna piffade vi till med band och lakan. Och vips kändes det inte så mycket bygdegård längre.
 
Två dagar hade vi på oss att pynta och fixa i lokalen, vilket vi trodde skulle räcka långa vägar. Men när vi väl höll på, så rann bara tiden iväg och vi blev klara med det viktigaste kl. 18 på fredagkvällen dagen innan bröllop. Och då var alla helt slut!  Men det blev bra till slut =)
 
Juni tyckte det var kul att hjälpa till.
 
Pompomen uppe i taket.
 
Bordsplacering
 
Dukning
 
Goodiebags med godis
 
 "Baren"
 
Tack och lov att vi har så underbara föräldrar och vänner som hjälper till med allt. Annars hade det aldrig gått!
 
Nu är allt klart. Bara att invänta den stora dagen...

Kommentarer
Postat av: mange

Vad himla roligt det ser ut med allt pill och förberedelser så att ni fick det precis som ni ville ju! Ser toppen ut! Och vilken tur att Juni ville hjälpa till ;)

2013-08-12 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0